Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Biegłych Sądowych, Doradców Restrukturyzacyjnych, Doradców Podatkowych, Biegłych Rewidentów i Rzeczników Patentowych w Departamencie Zawodów Prawniczych 00-950 Warszawa Al. Ujazdowskie 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - ma następujące zadania:
- Wykonywanie czynności w sprawach administracyjnych, skargowych i w sprawach innych wystąpień rozpatrywanych przez Wydział, w tym rejestrowanie korespondencji wpływającej do Wydziału, dokonywanie adnotacji o biegu spraw i sposobie ich załatwienia, przedstawianie spraw i dokumentacji nie tworzącej akt sprawy naczelnikowi Wydziału oraz referentom zgodnie z dekretacją, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Wydziału, przygotowywanie do wysłania dokumentów wychodzących z Wydziału i przekazywanie ich adresatom.
- Pomoc przy wykonywaniu obsługi administracyjno-biurowej zespołów i komisji egzaminacyjnych przygotowujących i przeprowadzających egzaminy dla osób ubiegających się o licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
- Aktualizacja danych zamieszczanych na liście osób posiadających licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
- Prowadzenie i aktualizowanie list biegłych sądowych na podstawie danych przekazywanych przez prezesów sądów okręgowych.
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania dotyczące kwestii kancelaryjnych w zakresie właściwości Wydziału.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt spraw do archiwum zakładowego.
Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- praca pod presją czasu,
- budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
List motywacyjny i oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Jeśli oferta spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 14 dniach od zakończenia naboru.
Zapoznaj się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, możesz także skorzystać z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „praca w MS” na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku kancelaryjno-biurowym w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość struktury i podstawowych zasad funkcjonowania resortu sprawiedliwości
- Znajomość specyfiki pracy kancelaryjnej
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Doskonalenie zawodowe, Identyfikacja z misją urzędu, Komunikacja, Otwartość na zmiany, Pozytywne podejście do klienta, Radzenie sobie z presją, Umiejętność współpracy, Zorientowanie na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowegoDokumenty należy złożyć do: 2022-12-19
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).