Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Departamencie Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa w Wydziale Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem

00-874 Warszawa ul. Wronia 53

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wspiera realizację projektu wdrożeniowego Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym na sieci TEN-T – etap 1,
  • Sporządza projekty pism, dokumentacji w zakresie realizacji projektu KSZRD,
  • Koordynuje i monitoruje działania związane z realizacją umów z doradcami zewnętrznymi w ramach KSZRD. Koordynuje działania związane z ewentualnymi roszczeniami powstałymi w toku realizacji przedmiotowych Umów;
  • Prowadzi prawidłowy obieg dokumentów projektowych,
  • Wspiera procesy przeglądu jakości, proponuje procedury kontroli dokumentów,
  • Wspiera organizacyjnie i administracyjnie Wydział w zakresie organizacji kluczowych spotkań oraz przygotowuje notatki, w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału w tym zakresie;
  • Uaktualnia wszystkie plany wyznaczone przez Kierownika Projektu, pomaga przy opracowywaniu raportów.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
zagrożenie korupcją


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów;
praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
oświetlenie naturalne i sztuczne - budynek wyposażony w windy;
budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie pracy administracyjnej w obszarze obsługi i analizy dokumentacji;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
  • umiejętność wykonywania analizy finansowej projektów;
  • umiejętność analiz prawnych dokumentacji projektowych oraz umów;
  • umiejętność analizy i oceny finansowej umów
  • wiedza w zakresie wsparcia procesu realizacji projektu;
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
  • umiejętności poprawnego tworzenia i redagowania pism i innych komunikatów tekstowych
  • Kompetencjemyśąlenie analitryczne, rzetelność,organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. B;
  • Zaawansowana znajomość programów MS Office (Word, Excel, Power Point, One Note), MS Project
  • Znajomość zasad archiwizacji dokumentów oraz obsługi korespondencji,
  • Umiejętność obsługi baz danych Lex Lege, EurLex


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wronia 53
    00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DZB/KSZR 5)
    lub elektronicznie na adres: centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/11/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi