Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw planowania i sprawozdawczości wydatków inwestycyjnych oraz realizacji inwestycji w resorcie sprawiedliwości w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami w Departamencie Budżetu i Efektywności Finansowej 00-950 Warszawa Al. Ujazdowskie 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opracowuje roczne i wieloletnie projekty planów inwestycyjnych oraz przygotowuje wnioski dotyczące zmian w tych planach.
- Nadzoruje prawidłowość sporządzanych planów inwestycyjnych oraz kontroluje realizację planów rzeczowo-finansowych inwestycji jednostek organizacyjnych resortu.
- Bierze udział w pracach związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych.
- Bierze udział w pracach związanych z uzgadnianiem koncepcji rozwiązań architektonicznych nowoprojektowanych obiektów jednostek organizacyjnych resortu sprawiedliwości oraz w ich uzgadnianiu.
- Nadzoruje prawidłową realizację wskazanych zadań inwestycyjnych.
- Sporządza zbiorcze, okresowe sprawozdania z realizacji wydatków inwestycyjnych.
- Opiniuje projekty aktów prawnych przekazywanych do Wydziału Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.
- Przygotowuje informacje, opracowania i odpowiedzi wynikające z bieżących potrzeb Kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości i innych urzędów oraz odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania poselskie i senatorskie, skargi i wnioski.
Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- krajowe wyjazdy służbowe,
- stres związany z krótkim terminem realizacji niektórych zadań,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
List motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku zajmującym się planowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych lub nadzorem nad realizacją zadań inwestycyjnych,
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość przepisów Ustawy: Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami,
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, myślenie analityczne,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office, w szczególności Excel, Legalis),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych,
- Przeszkolenie w zakresie Prawa budowlanego
- Przeszkolenie w zakresie Prawa zamówień publicznych,
- Przeszkolenie w zakresie gospodarki nieruchomościami,
- Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych,
- Uprawnienia budowlane.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia