Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw realizacji projektu wspierającego implementację dyrektywy kosztowej w Wydziale Inwestycji Telekomunikacyjnych II w Departamencie Telekomunikacji 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Sporządza opinie prawne, analizy i stanowiska w zakresie zmian prawnych wynikających z dyrektywy kosztowej oraz współpracuje z innymi organami administracji rządowej, analizuje stan prawny oraz prowadzi inne sprawy dotyczące inwestycji telekomunikacyjnych w zakresie usuwania barier prawnych i administracyjnych w procesach inwestycyjnych w telekomunikacji oraz zmniejszania kosztów realizacji sieci;
- Przygotowuje merytoryczne propozycje rozwiązań systemowych dotyczących procesu inwestycyjnego w sprawie wspólnego unijnego zestawu narzędzi służących zmniejszeniu kosztów wprowadzania sieci o bardzo dużej przepustowości oraz zapewnieniu terminowego i sprzyjającego inwestycjom dostępu do widma radiowego 5G;
- Przygotowuje pod względem merytorycznym dokumentację zamówień publicznych oraz bierze udział w realizacji umów. Bierze udział w prowadzonych działaniach informacyjno-promocyjnych w tym m.in. organizacji konferencji branżowych oraz organizacji i prowadzeniu kampanii informacyjnych;
- Bierze udział we współpracy pomiędzy administracją rządową, samorządową, przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi oraz podmiotami z innych branż (m.in. drogownictwo, energetyka);
- Bierze udział w pracach związanych z implementacją dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) / z dnia 11 grudnia 2018 r. ustanawiającej Europejski kodeks łączności elektronicznej w zakresie związanym z inwestycjami szerokopasmowymi;
- Bierze udział opracowaniu merytorycznym publikacji dotyczących rozwiązań prawnych i systemowych dotyczących usprawnienia realizacji inwestycji szerokopasmowych.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca związana jest z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, pracą pod presją czasu, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku może występować zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
Powyżej 2 lat w obszarze legislacji lub opiniowania aktów prawnych lub telekomunikacji
pozostałe wymagania niezbędne: - Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji lub opiniowania aktów prawnych lub telekomunikacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość przepisów i zasad dotyczących realizacji inwestycji infrastrukturalnych w zakresie telekomunikacji, w szczególności ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz dyrektywy kosztowej
- Posiadanie kompetencji miękkich; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość przepisów związanych z procesem inwestycyjnym (w szczególności: Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o drogach publicznych, ustawa o lasach, a także aktów wykonawczych do tych ustaw)
- Znajomość dyrektywy ustanawiającej Europejski kodeks łączności elektronicznej w zakresie związanym z procesem inwestycyjnym
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności:: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności:: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2021-08-09
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
z dopiskiem: BIP: 81563 , BKRZ.ZRZK.2100.4.3.77.2021, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.