Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Inwestycji, Eksploatacji i Zabezpieczenia w Biurze Administracyjnym 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - odpowiada za kompleksowe planowanie, przygotowanie i realizację inwestycji oraz remontów w budynku Ministerstwa
- nadzoruje sprawy związane z trwałym zarządem nieruchomościami Skarbu Państwa sprawowanym przez Ministerstwo
- czuwa nad zapewnianiem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy pracownikom Ministerstwa, w tym, w zakresie utrzymania i bieżącej konserwacji urządzeń oraz instalacji elektrycznych i wodnokanalizacyjnych czy usuwania drobnych usterek i awarii
- koordynuje wykonanie przez podmiot zewnętrzny stałych usług porządkowych w budynkach zarządzanych lub wykorzystywanych przez Ministerstwo
- zapewnia prawidłowe funkcjonowanie ochrony fizycznej i systemów zabezpieczenia technicznego na terenie nieruchomości pozostających w zarządzie Ministerstwa.
- opracowuje, aktualizuje i realizuje plan ewakuacji i instrukcje bezpieczeństwa pożarowego dla nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa
- bierze udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie właściwości wydziału
Warunki pracy Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
- Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Dodatkowe informacje nt.zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 88 62, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 59
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość ustawy Prawo budowlane
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony osób i mienia
- Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz procedur przeprowadzania ewakuacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, zarządzanie ludźmi
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania.
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-05-21
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i
tańszy sposób komunikacji z nami.
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 43 BA
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15