Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Finansów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw analiz wynagrodzeń w Wydziale Naliczania Płac, Biuro Dyrektora Generalnego 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Opisuje procesy płacowe i opracowuje analizy i rekomendacje w zakresie ich optymalizacji, w tym wskazuje zależności pomiędzy procesami płacowymi, a innymi procesami realizowanymi w Biurze.
- Projektuje wzory raportów i szablonów dokumentów w systemie KOMA eHR. Programuje funkcje niezbędne przy tworzeniu tych raportów oraz projektowanie innych narzędzi informatycznych niezbędnych przy naliczaniu wynagrodzeń, rozliczeniu składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w systemie kadrowo-płacowym, w tym finansowanych z Funduszy Strukturalnych.
- Sporządza raporty, zestawienia i analizy, na podstawie danych z systemu KOMA eHR, dotyczących stanu i zmian w wynagrodzeniach pracowników MF na potrzeby wydziału, w tym w celu udzielenia odpowiedzi na pytania dziennikarzy, interpelacje i zapytania poselskie oraz wnioski o udzielenie informacji publicznej.
- Monitoruje przepisy prawa i proponuje zmiany dostosowawcze w zakresie procesów płacowych.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen
Ministerstwo zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z kandydatami, których oferty spełniają wymagania formalne.
Pracę możesz rozpocząć od 1 lub 15 dnia miesiąca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w administrowaniu systemem płacowym lub budowaniu raportów danych w systemie płacowym
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
- Znajomość Kodeksu pracy oraz przepisów aktów wykonawczych
- Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Znajomość zagadnień relacyjnych baz danych Oracle i MS Access
- Znajomość języka programowania SQL
- Znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel na poziomie zaawansowanym
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność argumentowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Znajomość programów informatycznych KOMA eHR i EZD
- Znajomość języka programowania Visual Basic for Applications
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-17
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy - 2021/139/BDG