Opis stanowiska pracy


Główny Inspektorat Farmaceutyczny w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw prawnych w Wydziale ds. Prawnych i Organizacyjnych


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ma następujące zadania:
  • Prowadzenie postępowań z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz pism przedprocesowych w postępowaniach sądowoadministracyjnych.
  • Prowadzenie postępowań z zakresu skarg i wniosków.
  • Opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia posłów, senatorów oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych, dotyczących zagadnień z zakresu wykonywania przez Dyrektora Generalnego zadań ustawowych oraz przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
  • Współuczestniczenie w procesie zapewnienia bezpieczeństwa informacji w urzędzie, w obszarze ochrony danych osobowych i tajemnic ustawowo chronionych.
  • Obsługa upoważnień Dyrektora Generalnego oraz Głównego Inspektora Farmaceutycznego z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych i inspekcyjnych, w tym przygotowywanie projektów upoważnień oraz prowadzenie ich ewidencji.


Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną.

  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).

  • Budynek: posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu do Urzędu).

  • Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce O GIF/ Kariera/ Informacje dla kandydatów.

  • Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:

  • życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane

  • wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane

  • dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni

  • w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu

  • w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

  • spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego/ stażu pracy należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • aplikacje powinny zawierać adres e-mail oraz numer telefonu

  • Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Uwaga! Poszczególne etapy naboru mogą być przeprowadzone w formie zdalnej (on-line).

  • Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni e-mailem (w razie braku możliwości kontaktu drogą elektroniczną - telefonicznie).

  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.

  • Po zakończeniu naboru oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat na stanowisku związanym z obsługą prawną dostępu do informacji publicznej i obsługą skarg i wniosków w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy - Prawo farmaceutyczne
  • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • znajomość struktury organizacyjnej i zadań Głównego Inspektora Farmaceutycznego oraz urzędu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • umiejętność argumentacji i negocjowania
  • ukończona aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zakresu legislacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą prawną dostępu do informacji publicznej i obsługą skarg i wniosków w administracji publicznej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-11-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Farmaceutyczny
    ul. Senatorska 12
    00-082 Warszawa
    z dopiskiem „Główny specjalista ds. prawnych w Wydziale ds. Prawnych i Organizacyjnych w BDG"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    31/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi