Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw planowania i sprawozdawczości wydatków inwestycyjnych oraz realizacji inwestycji w resorcie sprawiedliwości w Wydziale Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami w Departamencie Budżetu i Efektywności FinansowejMinisterstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie rocznych i wieloletnich projektów planów inwestycyjnych oraz przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w tych planach.
- Nadzór nad prawidłowością sporządzanych planów inwestycyjnych oraz kontrola realizacji planów rzeczowo-finansowych inwestycji jednostek organizacyjnych resortu.
- Udział w pracach związanych z przygotowaniem zadań inwestycyjnych w celu zapewnienia ich płynnego finansowania oraz prawidłowego rozliczenia.
- Udział w pracach związanych z uzgadnianiem koncepcji rozwiązań architektonicznych nowoprojektowanych obiektów jednostek organizacyjnych resortu sprawiedliwości oraz w ich uzgadnianiu.
- Nadzór nad prawidłową realizacją wskazanych zadań inwestycyjnych.
- Sporządzanie zbiorczych, okresowych sprawozdań z realizacji wydatków inwestycyjnych.
- Opiniowanie projektów aktów prawnych przekazywanych do Wydziału Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.
- Przygotowywanie informacji, opracowań i odpowiedzi wynikających z bieżących potrzeb Kierownictwa Ministerstwa Sprawiedliwości i innych urzędów oraz odpowiedzi na interpelacje, interwencje, zapytania poselskie i senatorskie, skargi i wnioski.
Warunki pracyPracownikom oferujemy:
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 4 876,70 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,4),
- dodatek za wysługę lat ( powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość udziału w szkoleniach,
- możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- pokój do pracy dla opiekuna z dzieckiem,
- parking dla rowerów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stres związany z krótkim terminem realizacji niektórych zadań,
- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- krajowe wyjazdy służbowe,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci/kandydatki, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.
Oferty niespełniające wymagań formalnych i oferty kandydatów niewyłonionych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 707 lub (22) 52 12 743.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowalnym lub wyższe ekonomiczne.
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku zajmującym się planowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych lub nadzorem nad realizacją zadań inwestycyjnych.
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy: Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych, o finansach publicznych, o gospodarce nieruchomościami,
- zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, pozytywne podejście do klienta, otwartość na zmiany, radzenie sobie z presją, umiejętność współpracy, myślenie analityczne,
- umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office, w szczególności Excel, Legalis),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych.
- Przeszkolenie w zakresie Prawa budowlanego.
- Przeszkolenie w zakresie Prawa zamówień publicznych.
- Przeszkolenie w zakresie gospodarki nieruchomościami.
- Przeszkolenie w zakresie finansów publicznych.
- Uprawnienia budowlane.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-12
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl
(w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).