Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw centralnego zasobu danych (CZD) w Biurze Generalnego Dyrektora

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie nowych lub aktualizacja istniejących funkcjonalności systemu CZD, z wykorzystaniem narzędzi MS Excel, w tym pisanie makr w VBA, Power Query, przygotowywanie nowych raportów,
  • monitorowanie aktualności danych w systemie CZD w module przygotowania, realizacji, przetargów, przy wykorzystaniu narzędzi informatycznych sprawdzających spójność danych oraz na podstawie bieżącej analizy danych i kontaktach z pracownikami Oddziałów i Centrali GDDKiA
  • administrowanie systemem informatycznym CZD, w tym konfiguracja danych i zarządzanie uprawnieniami dla modułów przygotowania, realizacji, przetargów oraz prowadzenie listy z drogami oddanymi do ruchu
  • opracowywanie materiałów informacyjnych n/t stanu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, przygotowywanie stanowiska i sporządzanie zestawień danych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych (m. in. NIK, Ministerstwa, GUS, CBA, Policja, Instytucje Unijne) oraz innych komórek organizacyjnych GDDKiA, w oparciu o dane gromadzone w systemie CZD,
  • przygotowywanie wyjaśnień i instrukcji opisujących działanie CZD m.in. w zakresie realizowanych kontraktów, prowadzonych postępowań przetargowych, przygotowywanej dokumentacji projektowej, dróg oddanych do eksploatacji, a także w zakresie zgłaszania Wykonawcy CZD błędów w działaniu systemu


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku pracy przy monitorach ekranowych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacje o metodach naboru:
- analiza formalna dokumentów,
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy oraz testu z zakresu znajomości MS Office,
- rozmowa kwalifikacyjna

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 375 86 18


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość MS-Office (zaawansowana znajomość MS Excel);
  • Umiejętności: przeprowadzania analizy bazy danych, dokładność i precyzyjność, analizowania i wnioskowania
  • znajomość procesu inwestycyjnego w warunkach polskich
  • znajomość przepisów PZP
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie znajomości MS SharePoint 2013 lub nowszego, (np. Certyfikat Microsoft 55052 SharePoint 2013 End User Level II),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • zaawansowana znajomość MS SharePoint;
  • umiejętność pisania makr w Ms Excel;
  • znajomość narzędzi Power BI,
  • znajomość Power Query,
  • znajomość systemu Centralny Zasób Danych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia certyfikatów potwierdzjacych znajomośćMS SharePoint 2013 lub nowszego,

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-08-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wronia 53
    00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym CZD 1)

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi