Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw systemu ADE, NIKA i EZD w Departamencie Informatyzacji Archiwów

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02-517 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynacja działań związanych z rozwojem i utrzymaniem systemu ADE.
  • Koordynacja i monitorowanie wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w sieci archiwów państwowych i Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
  • Koordynacja działań dotyczących współpracy z NASK w zakresie projektu EZD RP.
  • Koordynacja działań w zakresie utrzymania i rozwoju systemu NiKA.
  • Koordynacja i organizacja pracy zespołów projektowych w zakresie utrzymania i rozwoju systemów ADE i NIKA.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego w obszarze zgodnym z kompetencjami w celu zapewnienia skutecznego i efektywnego funkcjonowania urzędu.


Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
- brak windy
- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku
- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami
- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością.
Metody i techniki naboru:
etap I - analiza złożonych dokumentów pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze
etap II - rozmowa kwalifikacyjna, podczas której zostaną sprawdzone wiedza i kompetencje kandydata wymienione w ogłoszeniu.
Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

NDAP dodatkowo oferuje:
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym m.in. dofinansowanie wypoczynku, pakiet
sportowy, bilety do kina,
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego na korzystnych warunkach,
- ruchomy czas pracy,
- wiatę dla rowerów,
- pokoje socjalne z pełnym wyposażeniem.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56 54 624.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w kierowaniu projektami IT, udziale lub nadzorze nad realizacją projektów IT.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie z zarządzania projektami.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - B2.
  • Znajomość zagadnień z obszaru obiegu i archiwizacji dokumentów elektronicznych oraz systemów klasy EZD.
  • Znajomość zagadnień z zakresu zarządzania projektami.
  • Znajomość procedur i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych do niej.
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
  • Zorientowanie na osiągnięcie postawionych celów.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się i organizacji pracy własnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zagadnień związanych z funkcjonowaniem dokumentu elektronicznego w administracji publicznej.
  • Przeszkolenie z systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji.
  • Przeszkolenie z dobrych praktyk związanych ze świadczeniem usług IT.
  • Znajomość zagadnień związanych z systemami informatycznymi wykorzystywanymi do opracowania (ewidencji i inwentaryzacji) zbiorów archiwalnych oraz ich prezentacji w sieci Internet.
  • Znajomość zagadnień z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zarządzania projektami.
  • Oświadczenie o znajomości języka angielskiego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających: przeszkolenie z zagadnień związanych z funkcjonowaniem dikumentu elektronicznego w administracji publicznej; systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz dobrych praktyk związanych ze świadczeniem usług IT.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D
    02-517 Warszawa
    z dopiskiem "nabór główny specjalista w DIA"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/06/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi