Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw organizacyjnych i kontroli zarządczej w Wydziale Organizacyjnym i BHP Departamentu Spraw Socjalnych

Ministerstwo Obrony Narodowej
Al.Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Monitorowanie funkcjonowania kontroli zarządczej w Departamencie i w podległych jednostkach organizacyjnych, w tym: dokumentowanie procesu zarządzania ryzykiem, koordynowanie realizacji procesu samooceny kontroli zarządczej w Departamencie, przygotowywanie projektu oświadczenia dyrektora Departamentu o stanie kontroli zarządczej, gromadzenie i analizowanie informacji dotyczących stanu kontroli zarządczej. Wykonywanie zbiorczych opracowań dotyczących rocznych planów działalności oraz rejestrów ryzyk jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej podporządkowanych Sekretarzowi Stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej za pośrednictwem dyrektora Departamentu oraz rocznych i okresowych sprawozdań. Nadzorowanie prawidłowości i terminowości opracowywania dokumentów regulujących funkcjonowanie kantroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej podporządkowanych Sekretarzowi Stanu w MON za pośrednictwem dyrektora Departamentu.
  • Prowadzenie w systemie SEW on-line ewidencji kadrowej żołnierzy pełniących służbę w Departamencie, obsługa tych żołnierzy w zakresie szkolenia wojskowego oraz spraw kadrowych będących we właściwości Departamentu, w tym sporządzanie: wniosków kadrowych i dokumentów związanych ze zwolnieniem ze służby wojskowej, wniosków dotyczących wyznaczenia na wyższe stopnie wojskowe oraz wniosków do nadania orderów, odznaczeń państwowych i odznaczeń resortowych.
  • Realizacja procesu nadawania i unieważniania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych w Departamencie poprzez przygotowywanie wniosków do wojskowych komendantów uzupełnień, opracowywanie projektów decyzji dyrektora oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Przygotowywanie dokumentów dotyczących zarządzania kryzysowego.
  • Opracowywanie szczegółowych zakresów działania i opiniowanie statutów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej podporządkowanych Sekretarzowi Stanu w MON za pośrednictwem dyrektora Departamentu oraz udział w opracowywaniu projektów dokumentów organizacyjnych dotyczących ww. jednostek.
  • Udział w opracowywaniu projektów wniosków organizacyjno-etatowych Departamentu.
  • Weryfikowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących zwrotu kosztów udziału weteranów w uroczystościach organizowanych przez Ministra Obrony Narodowej oraz przygotowywanie dokumentów do wypłaty.
  • Prowadzenie ewidencji kontroli przeprowadzonych w jednostkach oraz przypadków naruszeń dyscypliny finansów publicznych. Opracowywanie informacji o wynikach kontroli dla kierownictwa i podmiotów zewnętrznych, w tym NIK.


Warunki pracy

Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Umowa na zastępstwo. Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 5175 zł brutto (według mnożnika kwoty bazowej 2,7) plus dodatek za wysługę lat. Wynagrodzenie nie podlega negocjacji. Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełniania aplikacji.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 874 955, 261 840 515, 261 840 096.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze kontroli zarządczej lub finansów publicznych lub spraw kadrowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o weteranach działań poza granicami państwa
  • Znajomość decyzji MON w sprawie planowania i rozliczania działalności w resorcie obrony narodowej
  • Znajomość ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych
  • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość struktury organizacyjnej MON
  • Umiejetności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, innowacyjności, komunikacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze kontroli zarządczej lub finansów publicznych lub spraw kadrowych (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi