Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw postępowań przetargowych w Departamencie Prawnym i Zamówień PublicznychGeneralna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie standardów, wytycznych dotyczących procedur udzielania zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE, w tym formułowanie i aktualizowanie wytycznych w zakresie interpretacji przepisów prawa zamówień publicznych przy udzielaniu przez Oddziały zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych z PBDK,
- Opracowywanie i aktualizowanie wzorcowej Instrukcji dla Wykonawców oraz wzorcowego Ogłoszenia o zamówieniu dla zadań inwestycyjnych z PBDK do stosowania przez Oddziały,
- Ocenianie zgodności z prawem zamówień publicznych wybranych zagadnienień lub czynności dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE, weryfikacja wybranych, problematycznych zagadnień lub czynności dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE - na wniosek Oddziału lub Departamentu Prawnego i Zamówień Publicznych,
- Uzgadnianie odstępstw od wzorcowej Instrukcji dla Wykonawców oraz wzorcowego Ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniach o udzielenie zamówienia prowadzonych przez Oddziały dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE,
- Opracowywanie i aktualizacja Regulaminu udzielania zamówień publicznych w GDDKiA,
- Współpraca z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych, z ministrem właściwym do spraw transportu oraz innymi organami w zakresie prowadzonej działalności.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu w ramach wyjazdów służbowych,
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
praca w pokoju wieloosobowym,
pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
trzynaste wynagrodzenie,
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna aplikacji
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 375 86 18.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych,
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej,
- Znajomość orzecznictwa sądów okręgowych i wyroków Krajowej Izby Odwoławczej,
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
- Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; Współpraca; Komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- Umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku,
- Znajomość warunków kontraktowych FIDIC.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruDokumenty należy złożyć do: 2019-08-22
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu