Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw komunikacji i mediów elektronicznych w Zespole ds. Promocji w Biurze Dyrektora Generalnego

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współtworzenie strategii komunikacji GDOŚ w tym opracowywanie i wdrażanie przyjętej polityki komunikacji, a także organizowanie działań komunikacyjnych GDOŚ w celu budowania pożądanego wizerunku GDOŚ
  • administrowanie, zarządzanie oraz rozwój mediów elektronicznych GDOŚ (strona główna, BIP, strona intranetowa GDOŚ, serwisy internetowe GDOŚ oraz rdoś, w tym serwisy powstałe na potrzeby projektów realizowanych w GDOŚ) w celu dostarczenia aktualnej informacji o bieżącej działalności GDOŚ. Redagowanie i cykliczne aktualizowanie informacji w mediach elektronicznych na temat prac GDOŚ, publikowanie newslettera, materiałów promocyjnych i innych narzędzi on-line we współpracy z kierownictwem, dyrektorami komórek merytorycznych i innych pracowników merytorycznych oraz rzecznikiem GDOŚ. Monitorowanie odwiedzin, dbanie o szatę graficzną, rozwój funkcjonalności oraz dostosowywanie do obowiązujących przepisów prawa.
  • sporządzanie kwartalnych podsumowań dotyczących prowadzonych działań komunikacyjnych, a w odniesieniu do mediów elektronicznych GDOŚ statystyki dotyczące odwiedzin a także innych parametrów dotyczących ruchu generowanego przez odbiorców strony głównej, serwisów internetowych, BIP GDOŚ i rdoś, w celu właściwego zarządzania wizerunkiem GDOŚ. Rekomendowanie działań związanych z wdrażaniem polityki komunikacji GDOŚ a także rozwojem mediów elektronicznych zarówno w zakresie kwestii merytorycznych jak i technicznych.
  • koordynowanie i prowadzenie profili w serwisach Facebook i Twitter których celem jest budowa właściwego, zgodnego ze strategią komunikacji i bieżącą polityką komunikacyjną wizerunku GDOŚ.
  • wspieranie na bieżąco administratorów serwisów internetowych i BIP rdoś w kwestiach merytorycznych i technicznych w celu wdrażania polityki spójnej komunikacji oraz przestrzegania przepisów prawa w zakresie dostępu do informacji
  • wykonywanie i realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferujemy m.in: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Fitprofit, dofinansowanie do wypoczynku oraz działalności kulturalno-oświatowej, ubezpieczenie grupowe PZU oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych zgodnie z indywidualną ścieżką rozwoju.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 369 21 62.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze public relations lub promocji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wiedza dotycząca zasad planowania i prowadzenia akcji promocyjnych
  • umiejętność obsługi i administrowania stronami www w tym znajomość systemu CMS
  • znajomość zagadnień funkcjonalnych i technicznych dotyczących tworzenia serwisów internetowych
  • umiejętność redagowania i weryfikacji tekstów
  • znajomość ustawy o BIP
  • wiedza z zakresu funkcjonowania GDOŚ i rdoś
  • wysoko rozwinięte umiejętności skutecznej komunikacji w mowie i piśmie
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie tworzenia działań komunikacyjnych w tym organizacji wydarzeń/imprez


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-02-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem:
    "główny specjalista/GDOŚ/BDG/1/2019"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi