Opis stanowiska pracy
Urząd Lotnictwa Cywilnego w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaUrząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Udział w procesie koncesjonowania, wydawania zezwoleń poprzez analizowanie dokumentów finansowych i przygotowywanie opinii na temat sytuacji finansowej podmiotów rynku lotniczego;
- Bieżący nadzór nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej oraz innymi podmiotami w kwestiach ekonomiczno-finansowych;
- Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem listy przewoźników lotniczych uprawnionych do korzystania ze stawki VAT 0%;
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzenia biegłego rewidenta uprawnionego do badania sprawozdań finansowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi naziemnej w portach lotniczych;
- Prowadzenie bazy danych finansowych polskich przewoźników lotniczych, zarządzających lotniskami oraz agentów obsługi naziemnej w zakresie danych finansowych oraz przygotowywanie rocznych analiz finansowych rynku transportu lotniczego;
- Analiza informacji dotyczących polityki państw UE i państw trzecich oraz dokumentów organizacji międzynarodowych i zrzeszeń w zakresie ekonomiczno-finansowych zagadnień związanych z rynkiem transportu lotniczego oraz rekomendowanie działań zmierzających do optymalizacji regulacji i rozwoju rynku transportu lotniczego w Polsce;
- Opiniowanie projektów aktów prawnych wpływających na sytuację finansową podmiotów rynku transportu lotniczego;
- Przygotowywanie od strony merytorycznej projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi na stanowisku.
Warunki pracy- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe;
- obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax.
Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
OFERUJEMY:
- wynagrodzenie zasadnicze brutto od ok. 4 347 PLN do ok. 4 928 PLN (mnożnik kwoty bazowej od 2,32 do 2,63);
- dodatek za wysługę lat (do 20 %);
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”);
- nagrody uznaniowe;
- stabilną i ciekawą pracę – umowa o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart MultiSport.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowane/ni zostaną powiadomione/eni o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kopie dokumentów dot. doświadczenia zawodowego muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz obszar doświadczenia zawodowego. Deklaracja (oświadczenie) kandydata nie stanowi potwierdzenia doświadczenia zawodowego.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego, należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów.
KANDYDATÓW PROSIMY O NIEPRZESYŁANIE KOPII DOKUMENTÓW TOŻSAMOŚCI, A JEDYNIE OŚWIADCZENIE O POSIADANIU OBYWATELSTWA POLSKIEGO.
Aplikacje kandydatek/ów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dla kandydatów zamieszczonymi na stronie BIP ULC w zakładce "Praca w ULC" przed złożeniem aplikacji http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/985-informacje-dla-kandydatow
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC"
http://bip.ulc.gov.pl/index.php/praca-w-ulc/388-oswiadczenia-dla-potrzeb-rekrutacji-do-korpusu-sluzby-cywilnej
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: (22) 520 72 87, formalne: (22) 520 72 41/ 74 02 bądź e-mail: rekrutacja@ulc.gov.pl
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe na kierunku: ekonomia lub zarządzanie lub finanse i rachunkowość lub bankowość lub ekonometria
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z zagadnieniami finansowo-ekonomicznymi
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość analizy finansowej
- Bardzo dobra znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
- Bardzo dobra znajomość prawa lotniczego, w szczególności w zakresie nadzoru finansowego
- Bardzo dobra znajomość kodekspu postępowania administracyjnego
- Wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie
- Ogólna wiedza o polskiej i europejskiej gospodarce
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność stosowania przepisów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celow, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta, samodzielność i inicjatywa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Studia podyplomowe z rachunkowości, analizy ekonomicznej, analizy finansowej lub pokrewne, studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
- Przeszkolenie z zakresu technik audytowania
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych
- Znajomość zagadnień związanych z Unią Europejską, procesu decyzyjnego we Wspólnocie (w tym tworzenia prawa wspólnotowego)
- Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości
- Znajomość innego języka obecgo urzędowego UE na poziomie bardzo dobrym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności zawarte w wymogach dodatkowych niniejszego ogłoszenia;Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu