Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaWarszawa ul. Nowy Świat 6/12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie obsługi udziału przedstawicieli Ministerstwa w spotkaniach i posiedzeniach krajowych/międzynarodowych, w tym: przygotowywanie lub uzgadnianie dokumentów prezentujących stanowisko Ministerstwa, przygotowywanie instrukcji/materiałów dla przedstawicieli Ministerstwa, obsługa logistyczna udziału przedstawicieli Ministerstwa w spotkaniach/posiedzeniach, administrowanie upominkami o charakterze reprezentacyjnym
- zapewnienie obsługi ciał kolegialnych (w tym m.in. komisje, rady, komitety, zespoły, grupy robocze, etc.) lub innych organów pomocniczych, w tym: tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności), udział w posiedzeniach ciał kolegialnych, przygotowywanie spotkań ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych pod względem organizacyjnym, obsługa finansowa ciał kolegialnych
- organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/międzynarodowych członków Kierownictwa Ministerstwa, w tym: tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń, zapewnienie obsługi logistycznej spotkań i wydarzeń (w tym transport, zakwaterowanie, catering, tłumaczenia, sale, wydruk materiałów, etc.), zapewnienie przestrzegania zasad protokołu dyplomatycznego, przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.)
- prowadzenie obsługi procesu przyznawania patronatów, w tym: weryfikacja i analiza złożonej dokumentacji, pozyskiwanie opinii właściwych komórek merytorycznych, pozyskiwanie opinii Ministra/członków Kierownictwa resortu, przekazanie wnioskodawcy decyzji o przyznaniu/nieprzyznaniu patronatu, prowadzenie ewidencji/wykazów patronatów, monitorowanie działań związanych z przyznanym patronatem
- udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości Biura Ministra, w tym: przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy
- obsługiwanie korespondencji i dokumentacji, w tym: ewidencjonowanie zaproszeń/próśb i innej korespondencji do Ministra, przygotowywanie korespondencji okolicznościowej członków Kierownictwa, wspomaganie prac sekretariatów członków Kierownictwa przy realizacji bieżących zadań zleconych przez członka Kierownictwa
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Wiedza z zakresu: Prawa zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, protokołu dyplomatycznego
- Znajomość zagadnień w zakresie działów administracji rządowej: rybołówstwo, gospodarka morska, gospodarka wodna i żegluga śródlądowa
- Rzetelność
- Praca pod presją czasu
- Komunikacja
- Myślenie analityczne
- Współpraca
- Kreatywność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznejDokumenty należy złożyć do: 2018-08-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu