Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracami zespołu, rozliczanie pracowników z wykonywanych zadań w celu zapewnienia merytorycznego nadzoru nad wykonywaną pracą, koordynacji działań oraz jednolitości postępowania, dokonywanie ocen okresowych oraz ocen bieżących podległych pracowników,
  • opracowywanie i aktualizacja wzorcowej Instrukcji dla Wykonawców oraz wzorcowych Ogłoszeń o zamówieniu dla zadań inwestycyjnych z PBDK do stosowania przez Oddziały oraz opracowywanie standardów, wytycznych dotyczących procedur udzielania zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE, w tym formułowanie i aktualizacja wytycznych w zakresie interpretacji przepisów prawa zamówień publicznych przy udzielaniu przez Oddziały zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych z PBDK,
  • Ocena zgodności z prawem zamówień publicznych wybranych zagadnień lub czynności dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE, weryfikowanie wybranych, problematycznych zagadnień lub czynności dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE - na wniosek Oddziału lub Departamentu,
  • Uzgadnianie odstępstw od wzorcowej Instrukcji dla Wykonawców oraz wzorcowego Ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniach o udzielenie zamówienia prowadzonych przez Oddziały dla zadań inwestycyjnych z PBDK współfinansowanych ze środków UE,
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie przy współpracy innych komórek organizacyjnych Centrali postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, realizowane w Centrali na rzecz Generalnego Dyrektora oraz na potrzeby Urzędu,
  • Opracowywanie i aktualizacja Regulaminu udzielania zamówień publicznych w GDDKiA,
  • Współpraca z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych, z ministrem właściwym do spraw transportu oraz innymi organami w zakresie prowadzonej działalności,
  • Weryfikacja wniosków dotyczących zamówień publicznych wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp w zakresie prawnego uzasadnienia wyłączenia stosowania tych przepisów na podstawie art. 4 ustawy Pzp.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

 praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności;
 wykonywanie zadań pod presją czasu;
 stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokojach biurowych;
 większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
 praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer (powyżej 4 godz. dziennie), drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów;
 wykonywane zadania wiążą się również z umieszczaniem oraz układaniem dokumentów na regałach i w szafach;
 wyjazdy służbowe, konferencje, szkolenia (środkami komunikacji publicznej lub samochodami służbowymi – samochody nie przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych);
 konieczność częstego przemieszczania się po budynku;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 Praca w budynku wielopiętrowym;
 Budynek wyposażony jest w windy – klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem;
 Pomieszczenia higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze w siedzibie przy ul. Wroniej 53 w Warszawie;
 W przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo;
 praca w pokojach wieloosobowych;
 W trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru;

- Etap II: test wiedzy z prawa zamówień publicznych oraz aktów normatywnych

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami/kandydatkami, którzy uzyskają najlepszy wynik z testu, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku;
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e mailem o terminie spotkań rekrutacyjnych.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/tek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 375-88-79


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do niej,
  • znajomość orzecznictwa sądów okręgowych i wyroków Krajowej Izby Odwoławczej,
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
  • ukończone szkolenia z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, orzecznictwa,
  • umiejętność sprawowania skutecznego nadzoru nad zadaniami merytorycznymi zespołu dzięki wiedzy specjalistycznej,
  • umiejętność dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • kompetencje: zarządzanie personelem, egzekwowanie zobowiązań, świadomość kosztów, zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja, organizacja pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • umiejętność argumentowania,
  • asertywność,
  • znajomość warunków kontraktowych FIDIC.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi