Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaMinisterstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Opracowywanie oraz opiniowanie ocen skutków regulacji (OSR) oraz ocen skutków regulacji ex-post (OSR ex-post) aktów prawnych procedowanych w ramach rządowego procesu legislacyjnego w Ministerstwie Sprawiedliwości,
- Przygotowywanie analiz w zakresie skutków społecznych i ekonomicznych projektów aktów prawnych procedowanych w ramach rządowego procesu legislacyjnego w Ministerstwie Sprawiedliwości;
- Prowadzenie badań i analiz z zakresu funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości, ze szczególnym uwzględnieniem: efektywności sądownictwa oraz reform mających na celu jej zwiększenie;
- Pozyskiwanie polskich oraz międzynarodowych danych ilościowych, niezbędnych dla statutowej działalności Ministerstwa Sprawiedliwości;
- Udzielanie wsparcia analitycznego w ramach projektów modernizacyjnych w wymiarze sprawiedliwości, w tym przygotowywanie symulacji kosztowych implementacji proponowanych rozwiązań;
- Uczestniczenie w pracach nad rozwojem stosowanej w Ministerstwie Sprawiedliwości metodologii Oceny Skutków Regulacji w celu zapewnienia poprawy jakości przygotowywanych w Ministerstwie analiz z tego zakresu;
- Przygotowywanie danych, materiałów i analiz związanych ze współpracą Ministra Sprawiedliwości.
Warunki pracy- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 5996,28 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 3,2).
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z opracowywaniem analiz ekonomicznych i finansowych oraz ich interpretacją,
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ilościowych oraz jakościowych metod analizy danych,
- Wiedza z zakresu finansów publicznych; znajomość zasad organizacji i funkcjonowania sądownictwa i wymiaru sprawiedliwości w Polsce;
- Znajomość krajowych i zagranicznych systemów informacji statystycznej;
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- Biegła znajomość obsługi pakietu biurowego (MS Office), ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel;
- Zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, umiejętność współpracy, myślenie analityczne, planowanie i myślenie strategiczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość procedur regulujących proces legislacyjny, ze szczególnym uwzględnieniem Rządowego Procesu Legislacyjnego.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego) – fakultatywnie;Dokumenty potwierdzające wykształcenie (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2017-12-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu