Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaMinisterstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowywanie opracowań analitycznych dotyczących zagadnień o wysokim stopniu skomplikowania wynikających z regulacji ustawy o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa,
- Przygotowywanie projektów pism i wystąpień do organów i instytucji, a także innych pism o skomplikowanej tematyce prawnej w sprawach pozostających w zakresie właściwości Wydziału,
- Przygotowywanie projektów zawiadomień, postanowień, zarządzeń, wniosków i innych dokumentów pozostających w kompetencji Wydziału w zakresie prowadzonych spraw, a także ustna prezentacja opracowań analitycznych dotyczących zagadnień wynikających z ustawy o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa,
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych spraw,
- Wykonywanie czynności w zakresie obsługi administracyjno-biurowej Komisji do spraw usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa.
Warunki pracy- praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie,
- zagrożenie korupcją,
- stres wywołany pracą pod presją czasu (presja czasu wynikająca z wielości procedowanych przed Komisją spraw oraz koniecznością dochowania wyznaczanych przez Komisję/wynikających z przepisów prawa terminów),
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 4871,98 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 2,6).
List motywacyjny oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 378, (22) 52 12 743.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w pracy związanej ze stosowaniem prawa i jego interpretacją,
pozostałe wymagania niezbędne:- doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, komunikacja, otwartość na zmiany, pozytywne podejście do klienta, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zorientowanie na osiąganie celów,
- bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa, dekretu z dnia 26 października 1945 r. o własności i użytkowaniu gruntów na obszarze m.st. Warszawy,
- znajomość Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu