Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- monitorowanie wiarygodności i aktualności danych zawartych w CZD w zakresie realizowanych kontraktów, prowadzonych postępowań przetargowych, przygotowywanej dokumentacji projektowej, dróg oddanych do eksploatacji,
- administrowanie CZD, dla wybranych elementów, głównie konfiguracja danych dla listy odcinki i modułu realizacji oraz zarządzania uprawnieniami dla modułu przygotowania, planowania, przetargów, nadzorów i realizacji,
- przygotowywanie stanowiska i sporządzanie zestawień danych, w celu udzielania odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych (m.in. NIK, Ministerstwa, GUS, CBA, Policja, Instytucje Unijne) oraz innych komórek organizacyjnych GDDKiA, w oparciu o dane gromadzone w systemie informatycznym Centralnym Zasobie Danych,
- opracowywanie materiałów informacyjnych n/t stanu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, w tym projektów przewidzianych do współfinansowania ze środków unijnych w ramach POIiŚ na potrzeby Kierownictwa GDDKiA i BDG,
- prowadzenie rejestru dokumentów Zespołu ds. CZD,
- przygotowywanie wyjaśnień i instrukcji opisujących działanie CZD oraz zgłaszanie Wykonawcy CZD błędów w działaniu systemu i wyjaśnianie z Wykonawcą problematycznych kwestii dotyczących CZD,
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
możliwe reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
możliwe wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego
i samochodów służbowych,
wykonywanie zadań pod presją czasu,
praca w zespole,
bezpośredni i telefoniczny kontakt z pracownikami Urzędu bądź petentami,
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych).
Miejsce i otoczenie organizacyjnotechniczne stanowiska pracy:
praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, wykonywane zadania wiążą się również
z opracowywaniem dokumentów, umieszczeniem oraz układaniem ich na regałach
i w szafach. Praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności.
praca w budynku wielopiętrowym,
budynek jest wyposażony w windy,
budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na drzwi z samozamykaczami oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi od pomieszczeń biurowych,
pomieszczenia higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
praca w pokojach wieloosobowych, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
w trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego,
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o metodach naboru:
- test wiedzy w przypadku dużej ilości ofert spełniających wymagania formalne
- rozmowy kwalifikacyjna,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wronia 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
(wraz z adresem e-mail)
W przypadku braku możliwości skontaktowania się z kandydatem telefonicznie informacja o wyznaczonym terminie naboru zostanie wysłana na adres e-mail.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22-375-88-58
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość procesu inwestycyjnego w warunkach polskich oraz przepisów Pzp
- dobra znajomość pakietu MS OFFICE
- dobra znajomość programu SharePoint 2013
- zaawansowana znajomość programu MS Excel
- umiejętność przeprowadzania analizy bazy danych,
- umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
- komunikatywność, dokładność i precyzyjność,
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizowania i wnioskowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- podstawowa znajomość ustaw: prawo budowlane, w zakresie dotyczącym budowy dróg, ustawa o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o ochronie danych osobowych,
- przeszkolenie w zakresie; raportowania, administracji i bieżącej obsługi WPI; SharePoint 2013; obsługi Makr w Ms Excel,
- umiejętność rozwiązywania problemów i planowania,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu