Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • monitorowanie wiarygodności i aktualności danych zawartych w CZD w zakresie realizowanych kontraktów, prowadzonych postępowań przetargowych, przygotowywanej dokumentacji projektowej, dróg oddanych do eksploatacji,
  • administrowanie CZD, dla wybranych elementów, głównie konfiguracja danych dla listy odcinki i modułu realizacji oraz zarządzania uprawnieniami dla modułu przygotowania, planowania, przetargów, nadzorów i realizacji,
  • przygotowywanie stanowiska i sporządzanie zestawień danych, w celu udzielania odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych (m.in. NIK, Ministerstwa, GUS, CBA, Policja, Instytucje Unijne) oraz innych komórek organizacyjnych GDDKiA, w oparciu o dane gromadzone w systemie informatycznym Centralnym Zasobie Danych,
  • opracowywanie materiałów informacyjnych n/t stanu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, w tym projektów przewidzianych do współfinansowania ze środków unijnych w ramach POIiŚ na potrzeby Kierownictwa GDDKiA i BDG,
  • prowadzenie rejestru dokumentów Zespołu ds. CZD,
  • przygotowywanie wyjaśnień i instrukcji opisujących działanie CZD oraz zgłaszanie Wykonawcy CZD błędów w działaniu systemu i wyjaśnianie z Wykonawcą problematycznych kwestii dotyczących CZD,


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
 stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
 możliwe reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
 możliwe wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego
i samochodów służbowych,
 wykonywanie zadań pod presją czasu,
 praca w zespole,
 bezpośredni i telefoniczny kontakt z pracownikami Urzędu bądź petentami,
 podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
 większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej (obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych).

Miejsce i otoczenie organizacyjnotechniczne stanowiska pracy:
 praca administracyjno-biurowa przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, wykonywane zadania wiążą się również
z opracowywaniem dokumentów, umieszczeniem oraz układaniem ich na regałach
i w szafach. Praca wymaga szczególnej koncentracji i samodzielności.
 praca w budynku wielopiętrowym,
 budynek jest wyposażony w windy,
 budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na drzwi z samozamykaczami oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi od pomieszczeń biurowych,
 pomieszczenia higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdym piętrze,
 w przypadku wyjazdów służbowych korzystanie ze środków transportu publicznego albo z samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
 praca w pokojach wieloosobowych, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
 w trakcie wykonywania obowiązków wymagane jest poruszanie się po różnych poziomach budynku biurowego,
 brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacja o metodach naboru:
- test wiedzy w przypadku dużej ilości ofert spełniających wymagania formalne
- rozmowy kwalifikacyjna,
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wronia 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
(wraz z adresem e-mail)

W przypadku braku możliwości skontaktowania się z kandydatem telefonicznie informacja o wyznaczonym terminie naboru zostanie wysłana na adres e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22-375-88-58


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość procesu inwestycyjnego w warunkach polskich oraz przepisów Pzp
  • dobra znajomość pakietu MS OFFICE
  • dobra znajomość programu SharePoint 2013
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel
  • umiejętność przeprowadzania analizy bazy danych,
  • umiejętność interpretacji przepisów i stosowanych ustaw,
  • komunikatywność, dokładność i precyzyjność,
  • umiejętność pracy w zespole, umiejętność analizowania i wnioskowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa znajomość ustaw: prawo budowlane, w zakresie dotyczącym budowy dróg, ustawa o drogach publicznych, prawo zamówień publicznych, ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o ochronie danych osobowych,
  • przeszkolenie w zakresie; raportowania, administracji i bieżącej obsługi WPI; SharePoint 2013; obsługi Makr w Ms Excel,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i planowania,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi