Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Global Category Manager
Warszawa
NR REF.: 1129190

Global Category Manager opportunity has become available in this successful global organisation that has an office located in Warsaw. Working for a leading organisation, this independent role will be a part of a global procurement team. With a variety of procurement projects planned across a broad Indirect category portfolio, this role will have significant exposure across the business.

As Global Category Manager for a defined area of spend (mostly Print & Paper) you will be responsible for the strategic delivery and procurement of key categories within the business for sites located in Poland and other countries. To succeed in this role you will have a proven background within various indirect service procurement. Being able to develop key stakeholder relationships is key to the success of this position, in order to gain commitment and buy-in from dedicated areas of the business.

To succeed in this Global Category Manager role, you must demonstrate a working knowledge of best practice procurement experience across Indirect spend. Experience within Print & Paper categories will be an additional asset. Due to the complexity and wide-reaching element of this procurement role, you must have experience working with a wide range of stakeholders. Demonstrable expertise of end-to-end procurement is key with a self-motivated and results focused approach to work a pre-requisite. Fluency in English both written and spoken is a must as well as strong analytical skills.

In return you will be part of a growing global organisation with great ambition to further its global reach. You will be helping to streamline the company procurement process, and therefore the overall company profitability. The position is a full time employment with a compensation that matches experience and qualifications.

If you're interested in this role, please do not hesitate. Click 'apply now' immediately.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka , Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry