Opis stanowiska pracy
Financial Analyst
Warszawa
NR REF.: 1192460
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy oferującej usługi z zakresu leasingu i wynajmu samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Financial Analyst.
Obowiązki:- Monitorowanie i analizowanie wskaźników przychodów i kluczowych wskaźników wydajności (KPI), identyfikowanie trendów, obszarów wymagających poprawy i wdrażanie strategii w celu optymalizacji rentowności.
- Zarządzanie miksem portfeli w celu optymalizacji rentowności.
- Praca z wieloma źródłami danych, zarówno jakościowymi, jak i ilościowymi, aby uzyskać cenne informacje
- Wsparcie procesu planowania rocznego (wielkość i przychody)
- Analizy backtestingu - prawidłowe ustawienie kosztów
- Koordynacja działań z zespołami IT w celu utrzymania i usprawnienia obliczeń rentowności, wykorzystując automatyzację i technologię w celu usprawnienia procesów i poprawy dokładności danych
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży (śledzenie postępów w kierunku wskaźników KPI rentowności) i działem operacyjnym (ustalanie kosztów
Wymagania:- Doświadczenie w finansach/ księgowości/controllingu
- Doświadczenie (3-5 lat) w zakresie pricingu, analizy finansowej lub zarządzania kosztami, w szczególności związane z zarządzaniem samochodami
- Silne umiejętności analityczne z dbałością o szczegóły
- Zdolność do podejmowania decyzji w oparciu o dane przy jednoczesnym zarządzaniu wieloma zadaniami w szybko zmieniającym się środowisku
- Proaktywne i zorientowane na rozwiązania nastawienie na rozwiązywanie wszelkich problemów z cenami lub rentownością w miarę ich pojawiania się
- Doskonałe umiejętności organizacyjne, orientacja na szczegóły i umiejętność ustalania priorytetów
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Biegła znajomość języka angielskiego
Oferujemy:• Umowę o pracę
• Konkurencyjne wynagrodzenie
• Elastyczne środowisko pracy, możliwość pracy hybrydowej
• Pakiet programów rozwojowych
• Kulturę więzi, ciekawości, różnorodności i równości, a także chętnie wspierających się współpracowników
• Szeroki pakiet benefitów i wellbeingu (opieka medyczna, karta lunchowa, kafeteria, karta ZTM, Multisport, ubezpieczenie na życie, charity days, świeże owoce i warzywa w pracy, sportowe inicjatywy i wiele innych)
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa