Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/07/2020.

Finance Manager / M&A Manager - media

Warszawa, mazowieckie

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Nasz klient, dynamicznie rosnąca grupa mediowa poszukuje osoby na nowo utworzone stanowisko Finance Manadżera, który będzie odpowiedzialny za stworzenie procesów księgowych i kontrolingowych oraz za wsparcie przy transakcjach M&A. Wybrany kandydat odegra kluczową rolę w rozwoju zespołu finansów oraz podniesieniu efektywności organizacji.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest jedna z najszybciej rosnących i rozwijających sie grup mediowych w Polsce.

Opis stanowiska

  • Stworzenie narzędzi kontrolingowych
  • Organizacja procesów księgowych w Grupie (ewentualny jej transfer z bura rachunkowego)
  • Prezentowanie pełnych danych finansowych w zakresie rachunku zysków i strat (P&L) przed Zarządem
  • Opracowanie narzędzi sprawozdawczości zarządczej
  • Dostarczanie dokładnych danych finansowych w celu bieżącego monitorowania efektywności biznesowej oraz umożliwienia właściwego reagowania
  • Zarządzanie procesem budżetowania i prognozowania oraz zapewnienie efektywności tych procesów
  • Zapewnianie odpowiedniej jakości i terminowości przygotowywanie analiz i raportów okresowych oraz ad hoc
  • Zapewnienie wysokiego poziomu świadomości na temat strategii finansowej wśród pracowników organizacji
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników sukcesu zdefiniowanych przez organizację
  • Budowa i rozwój zespołu finansowo księgowego
  • Wsparcie przy transakcjach M&A przy zakupie i przejmowaniu spółek

Profil kandydata

  • Doświadczenie w M&A jest kluczowe - brak tego doświadczenia dyskwalifikuje aplikacje
  • Kilkuletnie doświadczenie w działach finansowo księgowych
  • Doskonała wiedza z zakresu budżetowania, planowania finansowego, raportowania zarządczego i finansowego
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów mających na celu optymalizację procesów finansowych i operacyjnych
  • Nastawienie na poszukiwanie usprawnień, chęć inicjowania nowych projektów
  • Umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Otwartość, inicjatywa, elastyczność, dynamizm oraz wielozadaniowość

Oferujemy

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w finansach
  • Praca w dynamicznie rozwijającej się grupie mediowej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oparte o umowę B2B

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse
do góry