W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Facility Management and Office Specialist
Miejsce pracy: WarszawaDla jednego z naszych Klientów, renomowanej międzynarodowej firmy, szukamy osoby na stanowisko:
Facility Management and Office Specialist
Zakres obowiązków:
- rejestracja gości i zarządzanie nimi w systemie
- wydawanie dostępów, nadawnie uprawnień dla pracowników, prowadzenie bazy danych
- pomoc w rozliczaniu faktur w SAP i współpraca z księgowością
- sprawdzanie i konserwacja sprzętu biurowego, współpraca z działem IT i serwisami
- wdrażanie nowych pracowników
- zadania administracyjne
Requirements:
- min. 1-2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym w międzynarodowym środowisku
- znajomość systemu SAP będzie atutem
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2+/C1
- umięjętności analityczne i pracy z danymi w Excelu
- wykształcenie wyższe
Benefits:
- ubezpieczenie na życie
- prywatne ubezpieczenie medyczne
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna
- karta Multisport
- stabilne i długofalowe zatrudnienie
- praca w ścisłym centrum Warszawy