Opis stanowiska pracy
Executive Assistant
Warszawa
NR REF.: 1193773
For our international client operating in the global aviation services sector, we are looking for an Executive Assistant who will not only support the Country Manager in Poland but also play a key role in the smooth day-to-day operations of our Warsaw office.
If you39re organised, discreet, communicative, and ready for a long-term role in an international environment – this opportunity might be perfect for you.
Your Responsibilities:
- Provide comprehensive administrative and organisational support to the Country Manager
- Manage calendars, schedule meetings, and coordinate business travel
- prepare documents, meeting notes, reports, and correspondence
- handle traditional and electronic correspondence and liaise with clients
- collaborate with CARGO and Airport Services teams
- coordinate internal communication and company events
- support special projects, budgeting, and invoicing
- liaise with IT and building administration
- manage office supplies and equipment
Your Profile:
- minimum 2 years of experience as an Executive Assistant or Office Manager
- very good command of English (B2+/C1) used in a business environment
- proficiency in Microsoft Office
- high level of professionalism, discretion, and independence
- ability to multitask and work under pressure
- proactive, flexible, and solution-oriented mindset
- willingness to grow within an international organization
What We Offer:
- full-time employment contract and long-term stability
- office located in the heart of Warsaw (City Center)
- competitive salary, a wide range of non-salary benefits, and a highly attractive bonus system
- 13th salary
- monthly allowances for transport and meals – paid as part of your salary
Ready for takeoff?
If this sounds like your next career move – apply today and become part of one of the most recognized global brands in the world!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa