Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/11/2019.

Executive Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Executive Assistant
Warszawa
NR REF.: 1129786

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Executive Assistant

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za wsparcie Dyrektora we wszelkich kwestiach administracyjnych, związanych m.in z: zarządzaniem kalendarzem spotkań, organizacją podróży służbowych czy rozliczaniem delegacji. Co więcej, osoba ta będzie miała okazję wspierać ciekawe, międzynarodowe projekty realizowane przez dział marketingu i sprzedaży.

Do aplikowania zapraszamy osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, posługujące się j. angielskim na poziomie zaawansowanym. Poszukujemy osób o wysokiej kulturze osobistej, skrupulatnych, dobrze zorganizowanych o rozwiniętych zdolnościach interpersonalnych.

Oferujemy pracę w renomowanej firmie o globalnym zasięgu i możliwości rozwoju w strukturze firmy. Osoba na tym stanowisku będzie miała okazję pracować nowoczesnej, komfortowej przestrzeni biurowej w Centrum Warszawy, a przede wszystkim - w przyjaznej atmosferze wśród profesjonalistów z pasją. Oferujemy dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy, pakiet benefitów i możliwość pracy z domu.Oferta dotyczy pracy na 1 rok z realną możliwością dalszej, długofalowej współpracy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry