W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Executive Assistant
Miejsce pracy: KrakówFor our Client, new Company on Krakow market which is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Executive Assistant.
Daily responsibilities:
- Acting as the point of contact between the executives and internal or external colleagues
- Organizing meetings, booking meeting rooms, managing the agenda
- Making travel arrangements and detailed travel itineraries
- Providing support to the Manager with presentations, planning creation, correspondence
- Maintaining the flow of the work and looking for ways to improve current administrative processes
- Preparing complex reports by collecting and analyzing information
- Contributing to team effort by accomplishing related results as needed
Requirements:
- Higher education (Bachelor Degree)
- 1-2 years of experience in similar role (Executive Assistant, Personal Assistant)
- Previous experience in corporate international environment
- Fluent knowledge of English language
- Ability to work independently in multicultural environment
- Exceptional time management and organizational skills, must be able to meet deadlines in a fast-paced quickly changing environment
- Perfect communication skills, proactive, reliable and initiative personality
- Notable knowledge of MS Office (Power Point, Excel, Outlook)
- Willingnes to work in US time zones
Benefits:
- Possibility of development in worldwide organization
- Benefits Package
- Trainings