Opis stanowiska pracy
Executive Assistant to CEO
Warszawa
NR REF.: 1188825
Dla naszego Klienta poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Executive Assistant to CEO.
Idealny Kandydat powinien mieć solidne doświadczenie w roli Asystenta/tki Zarządu, co pozwoli na efektywne zarządzanie codziennymi obowiązkami i wsparcie CEO w strategicznych inicjatywach. Wysoki poziom profesjonalizmu i zaawansowana znajomość języka angielskiego jest kluczowa, aby reprezentować firmę na najwyższym poziomie, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie.
Zakres obowiązków:
- bezpośrednie wsparcie CEO
- zarządzanie kalendarzem (planowanie, wyznaczanie priorytetów i organizowanie telekonferencji, wideokonferencji, spotkań biznesowych)
- udział w przygotowywaniu spotkań Zarządu, Rady Nadzorczej
- kompleksowa organizacja podróży służbowych (współpraca z biurami podróży)
- zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu dokumentacji i korespondencji
- przygotowywanie prezentacji, minutek, raportów, podsumowań, zestawień, weryfikacja dokumentów
- weryfikacja umów pod kątem kwestii formalnych i koordynacja procesu podpisywania dokumentów
- czuwanie nad terminami, informowanie CEO o deadlinach
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. 4-5-letnie doświadczenie na stanowisku Executive Assistant to CEO w dużej organizacji
- dojrzałość biznesowa, wysoki profesjonalizm
- zaawansowana znajomości języka angielskiego - C1
- bardzo dobra znajomość MS Office
- wysokie zdolności interpersonalne, umiejętności pracy w zespole
- osobę na tym stanowisku powinny cechować wysokie standardy etyczne
- idealnym kandydatem będzie osoba proaktywna, decyzyjna, komunikatywna
Oferowane:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju w kierunku roli lidera zespołu asystenckiego
- dofinansowanie do benefitów
- praca stacjonarna
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa