E-commerce and Digital Executive
Warszawa E-commerce and Digital Executive
Warszawa
NR REF.: 1091356
Dla naszego Klienta, międzynarodowej agencji kreatywnej,poszukujemy obecnie kandydatów do pracy na stanowisku E-commerce and Digital Executive
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę klienta, koordynowanie procesu tworzenia materiałów marketingowych na potrzeby kampanii e-commerce i digital,w tym kart produktowych, landing page’y, banerów itp., ścisłą współpracę z pozostałymi działami w firmie (kreacja, copywriting, development, grafika), dotrzymywanie ustalonych terminów, raportowanie oraz ewaluację zrealizowanych projektów.
Od Kandydatów oczekujemy minimum 2-3 letniego doświadczenia w obszarze e-commerce / digital zdobytego w agencji lub wewnętrznym dziale marketingu,praktycznej znajomości Google Analytics, Google AdWords, SEM/SEO, UX, Social Media, RTB, DTP, Double Click oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2). Poszukujemy osób potrafiących budować długofalowe relacje z klientami, o doskonałej organizacji pracy własnej, nastawionych na osiąganie wyznaczonych celów w określonym terminie.
Nasz Klient oferuje pełną wyzwań pracę przy projektach dla międzynarodowych marek,pozytywną atmosferę w pracy, benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karnet sportowy) oraz możliwości dalszego rozwoju.
Warszawa
NR REF.: 1091356
Dla naszego Klienta, międzynarodowej agencji kreatywnej,poszukujemy obecnie kandydatów do pracy na stanowisku E-commerce and Digital Executive
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę klienta, koordynowanie procesu tworzenia materiałów marketingowych na potrzeby kampanii e-commerce i digital,w tym kart produktowych, landing page’y, banerów itp., ścisłą współpracę z pozostałymi działami w firmie (kreacja, copywriting, development, grafika), dotrzymywanie ustalonych terminów, raportowanie oraz ewaluację zrealizowanych projektów.
Od Kandydatów oczekujemy minimum 2-3 letniego doświadczenia w obszarze e-commerce / digital zdobytego w agencji lub wewnętrznym dziale marketingu,praktycznej znajomości Google Analytics, Google AdWords, SEM/SEO, UX, Social Media, RTB, DTP, Double Click oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2). Poszukujemy osób potrafiących budować długofalowe relacje z klientami, o doskonałej organizacji pracy własnej, nastawionych na osiąganie wyznaczonych celów w określonym terminie.
Nasz Klient oferuje pełną wyzwań pracę przy projektach dla międzynarodowych marek,pozytywną atmosferę w pracy, benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karnet sportowy) oraz możliwości dalszego rozwoju.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.