#

Doradca klienta warsztatu serwisowego AGD

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Doradca klienta warsztatu serwisowego AGD

Miejsce pracy: Warszawa
3-6-68181
Wynagrodzenie: 5000 - 5500 PLN

Dla jednego z naszych klientów – niemieckiego producenta sprzętu AGD klasy premium, poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradca Klienta warsztatu serwisowego AGD.

Zakres obowiązków:
- profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w punkcie serwisowym
- budowanie długofalowych relacji z klientami poprzez zaangażowanie w proces obsługi posprzedażowej
- obsługa zleceń /zamówień usług serwisowych realizowanych w warsztacie
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji - obsługi klienta
- pomoc w organizacji i prowadzeniu działań promocyjnych i handlowych mających na celu wzrost sprzedaży usług i produktów serwisowych
- kontrola stanu kasowego
- dbanie o stałą dostępność materiałów informacyjnych dla klientów odwiedzających punkt serwisowy
- udział szkoleniach oraz samokształcenie się z dostępnych materiałów informacyjnych i szkoleniowych
- dbałość o wizerunek firmy oraz o powierzone mienie firmy

Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów
- umiejętności komunikacyjne
- orientacja na jakość obsługi i na potrzeby klienta
- komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1
- mile widziana znajomość SAP, CRM

Korzyści:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
- benefity pozapłacowe: opieka medyczna, lekcję języka angielskiego, rabat pracowniczy na produkty
- praca w przyjaznym i profesjonalnym środowisku
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- miejsce pracy: Warszawa przy Alejach Jerozolimskich w nowoczesnym biurowcu przy Dworcu Zachodnim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi