#

Doradca Klienta w sklepie AGD

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Doradca Klienta w sklepie AGD

Miejsce pracy: Warszawa
3-6-67878
Wynagrodzenie: 4500 - 5000 PLN

Dla jednego z naszych klientów – niemieckiego producenta sprzętu AGD klasy premium, poszukujemy pracownika na stanowisko: Doradca Klienta.

Zakres obowiązków:
- Profesjonalna i bieżąca obsługa klientów w salonie AGD
- Współudział w podnoszeniu standardów obsługi klienta oraz ulepszaniu procedur na podstawie zdobytej wiedzy i doświadczeń
- Budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami poprzez zaangażowanie w proces doradztwa oraz obsługę posprzedażową
- Prawidłowa obsługa wycen i zamówień dla klientów w systemie oraz ich późniejsza realizacja poprzez ścisłą współpracę z działem logistyki i przełożonym
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji w systemie na potrzeby ewidencji sprzedaży, zamówień oraz obsługi klienta
- Kontrola stanu kasowego
- Udział w organizacji oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów, współudział w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych i informacyjnych

Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta min. 1 rok (mile widziane w placówkach handlowych)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego: min. poziom B1
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności organizacyjne, planowania, ustalania priorytetów
- Umiejętności komunikacyjne
- Odporność na stres i asertywność
- Umiejętności przyswajania zagadnień technicznych związanych z obsługą urządzeń

Korzyści:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
- Benefity pozapłacowe: opieka medyczna, lekcję języka angielskiego, rabat pracowniczy na produkty
- Praca w przyjaznym i profesjonalnym środowisku
- Praca od poniedziałku do soboty z zachowaniem 5 dniowego tygodnia pracy i 8 godzinnego dnia pracy
- Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów (ul. Puławska)

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi