Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/06/2019.

Opis stanowiska pracy

Demand Planner
Warszawa
NR REF.: 1121233

Dla naszego klienta, globalnego lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Demand Planner.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie zintegrowanej prognozy sprzedaży w oparciu o analizę danych historycznych oraz współpracę z innymi działami organizacji (marketing, sprzedaż, finanse). Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie analiza trendów rynkowych, sezonowości, działań konkurencji, zmian w preferencjach konsumentów a także proponowanie i wdrażanie projektów optymalizacyjnych mających na celu poprawę dokładności prognozy. Rolą (Senior) Demand Plannera będzie wspieranie decyzji biznesowych poprzez dostarczanie analiz i rekomendacji w zakresie zmian popytu. Zatrudniona osoba będzie współpracowała z fabrykami na poziomie międzynarodowym w celu optymalizacji zapasu i maksymalizacji dostępności produktów.

Poszukujemy osoby z 2-letnim doświadczeniem w obszarze planowania popytu w branży FMCG z wykształceniem wyższym (preferowane kierunki związane z analizą danych lub logistyką). Od kandydata wymagana jest znajomość programu Excel oraz Access na poziomie bardzo dobrym. Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym jest niezbędna do skutecznego wykonywania codziennych zadań. Dodatkowo Kandydaci powinni mieć doskonałe umiejętności analityczne oraz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej.

Nasz klient oferuje pracę w dynamicznej organizacji, w międzynarodowym środowisku. Dodatkowo w ramach stabilnego zatrudnienia pracownik otrzymuje rozbudowany pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny) oraz pakiet międzynarodowych i lokalnych szkoleń.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
do góry