Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Customer Service Specialist (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaCo oferujemy
Twoje zadania
Wymagania:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Procedura dla sygnalistów - https://pl.trenkwalder.com/whistleblowing
Numer referencyjny
a0tbI00000SowOrQAJ
- umowę o pracę tymczasową,
- możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia (2 dni z biura, 3 dni pracy z domu),
- benefity pozapłacowe (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Twoje zadania
- wprowadzanie zamówień sprzedażowych do systemu SAP,
- rejestracja reklamacji handlowych,
- rejestracja dokumentów dostaw oraz ich archiwizacja,
- utrzymanie i kontrola jakości danych w raportach Customer Service,
- wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
Wymagania:
- umiejętność organizacji pracy i gotowość do nauki,
- odporność na presję czasu i powtarzalne zadania,
- skrupulatność i sumienność,
- komunikatywny angielski,
- dobra znajomość Excela.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Procedura dla sygnalistów - https://pl.trenkwalder.com/whistleblowing
Numer referencyjny
a0tbI00000SowOrQAJ
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.