#

Customer Service Representative

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Representative

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-70652
Wynagrodzenie: 8500 - 9500 PLN

Naszym Klientem jest firma z branży medycznej, dla której poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- procesowanie zamówień, monitorowanie i kontrolowanie poprawności zamówienia, dokumentów, faktur i dostaw
- terminowe odpowiadanie na prośby i zapytania klientów
- utrzymywanie pozytywnych relacji i obsługa wszystkich współpracujacych firm, dystrybutorów i partnerów na najwyższym poziomie
- praca w systemie SAP

Wymagania:
- min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym w obsługą klienta
- doświadczenie w pracy w branży medycznej lub farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem
- praktyczna znajomość systemu SAP
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym
- dojrzałość i cierpliwość w kontaktach z klientami
- dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w wykonywaniu codziennych obowiązków
- wykształcenie wyższe

Korzyści:
- zatrudnienie na UoP
- możliwość pracy hybrydowej 50/50
- pracę w kameralnym i przyjaznym zespole
- benefoty pozapłacowe w tym opieka medyczna

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi