Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
1-6-70652
Wynagrodzenie: 8500 - 9500 PLN
Naszym Klientem jest firma z branży medycznej, dla której poszukujemy doświadczonej i samodzielnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: - procesowanie zamówień, monitorowanie i kontrolowanie poprawności zamówienia, dokumentów, faktur i dostaw - terminowe odpowiadanie na prośby i zapytania klientów - utrzymywanie pozytywnych relacji i obsługa wszystkich współpracujacych firm, dystrybutorów i partnerów na najwyższym poziomie - praca w systemie SAP
Wymagania: - min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym w obsługą klienta - doświadczenie w pracy w branży medycznej lub farmaceutycznej będzie dodatkowym atutem - praktyczna znajomość systemu SAP - znajomość języka angielskiego na poziomie min. dobrym - dojrzałość i cierpliwość w kontaktach z klientami - dobra organizacja pracy, sumienność i samodzielność w wykonywaniu codziennych obowiązków - wykształcenie wyższe
Korzyści: - zatrudnienie na UoP - możliwość pracy hybrydowej 50/50 - pracę w kameralnym i przyjaznym zespole - benefoty pozapłacowe w tym opieka medyczna