Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Manager

Miejsce pracy: Warszawa
1-6-72137
Wynagrodzenie: 12000 - 15000 PLN

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży usługowej dedykowanej dla biznesu. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy doświadczonej osoby, gotowej do objęcia roli Kierownika działu obsługi klienta.

Głowne zadania:
- zarządzanie około 10-osobowym zespołem
- dbanie o jakość procesów biznesowych
- umiejętność utrzymania wzorowych relacji z klientami, rozwiązywania problemów oraz dbałość o profesjonalne podejście na każdym etapie współpracy
- budowanie długofalowych relacji z klientami firmy
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy w celu usprawniania codziennej pracy działu i firmy
- raportowanie wyników pracy

Wymagania:
- min.3 lata pracy na kierowniczym stanowisku w obszarze obsługi klienta (doświadczenie w firmie z branży usługowej będzie dużym atutem)
- świetne umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność przekazania wiedzy i wskazówek podległym pracownikom
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i podejmowania odpowiedzialnych decyzji
- aktywne podejście do proponowania zmian i usprawnień
- nastawienie na profesjonalną obsługę klienta
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe

Korzyści:
- umowa o pracę w stabilnej organizacji
- premia w oparciu o wyniki firmy
- perspektywy na długofalową współpracę
- prywatna opieka medyczna
- benefity pozapłacowe (lunch kupony, karta Multisport)
- praca hybrydowa (3/2)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi