W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service/Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: KrakówFor one of our Client - global customer experience and technology consulting services provider we are looking for Customer Service/Helpdesk Specialist who will be responsible for:
- Provision of remote technical support via phone, chat and email
- Help employees identify problems and provide solutions to technical and service problems
- Taking care of users' satisfaction through effective problem solving
- Ensure proper escalation procedures are followed
- Provides system administrative support and basic hardware troubleshooting on desktops, laptops, virtual machines, and servers
Requirements:
- 1 to 2 year of international calling experience
- 1 to 2 years of experience in troubleshooting issues related to hardware & software issues on at-least one of these operating systems (Linux, Mac and Windows desktop environments, etc)
- Working knowledge of PC architecture/technology
- Ability to analyse and solve technical problems by investigating potential solutions using troubleshooting skills
- Good Analytical & Cognitive skills
- Excellent telephone and customer handling skills
- Knowledge of English language at the minimum B2 level
Benefits:
- MyBenefit package
- Vouchers
- Life insurance
- LuxMed private medical care
- Flexible working hours
- Stable employment based on employment contracts
- Work for an international client