Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/09/2019.

Customer Service Coordinator

Warszawa, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta, międzynarodowego lidera branży zabawkowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Customer Service Specialist . Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie zamówieniami w systemie SAP.
  • Współpracę z operatorami logistycznymi.
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (B2B) oraz optymalizacja kosztów logistycznych.
  • Zarządzanie procesem zwrotów od klientów.
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami (telefon, e-mail).

 Nasz Klient Zapewnia:

  • Dynamiczne środowisko pracy pełne wyzwań.
  • Pakiet benefitów w tym skrócony piątek :)
  • Umowę o pracę na zastępstwo (1 rok)
  • Dogodna lokalizacja (centrum) 
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w firmie znanej na całym świecie. 

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Dobrą znajomość angielskiego 
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności. 

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry