Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/09/2020.

Opis stanowiska pracy

6-1-56672

For one of our clients we are looking for Project Coordinator with German language who will be responsible for day-to-day management of translation orders, dealing with clients and interpreters, preparing invoices and managing interpreting process.

Responsibilities:
- Contact with translators and interpreters
- Control of workflow in translation projects
- Being the point of contact for clients and translators
- Deliver projects with all requirements and methodology
- Manage client relationships
- Representing the organization to clients
- Supporting colleagues
- Maintain project administration

Requirements:
- Fluent knowledge of German language (C1)
- Very good English language (B2)
- Previous experience in Customer Service, Translations - will be advantage
- Ability to organize work of project within deadlines
- Strong interpersonal and communicative skills, problem solving ability
- Computer literate (MS Office)

Benefits:
- Possibility to work within a worldwide operating company
- Career path adapted to the employee's skills and aspirations
- Financial annual bonus
- Additional benefits (multisport card, private medical care, lunch vouchers, cinema tickets, language courses)
- Working hours 9-17

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja / Sekretariat
do góry