Content Activation Project Manager / Marketing Project Manager
Warszawa Content Activation Project Manager / Marketing Project Manager
Warszawa
NR REF.: 1129942
Dla naszego Klienta, jednego z globalnych koncernów farmaceutycznych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Content Activation Project Manager / Marketing Project Manager
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie procesu dostosowania treści wielokanałowych planów marketingowych do lokalnych wymagań marki. Przy współpracy z dostawcami oraz innymi działami firmy będzie odpowiadać za realizację kampanii digitalowych na rynkach UE oraz dbać o efektywne wykorzystanie globalnych kanałów cyfrowych. Szczegółowe zadania będą obejmowały ścisłą współpracę z Content Managerem w celu wdrożenia najlepszych rozwiązań, koordynowanie planu kampanii digitalowych oraz współpracę z dostawcami (agencje marketingowe, biura tłumaczeń), a także proponowanie usprawnień w procesie i kontrolę jakości danego kanału.
Do aplikowania zapraszamy osoby z doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu/koordynowaniu projektów marketingowych oraz bardzo dobrą znajomością j. angielskiego (współpraca na poziomie międzynarodowym). Mile widziana będzie znajomość dodatkowego j. obcego. Poszukujemy dobrze zorganizowanych osób z doświadczeniem w pracy w wielozadaniowym, międzynarodowym środowisku.
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na globalnym rynku. Oferta dotyczy pracy na 6 miesięcyz możliwością kontynuowania współpracy po tym okresie
Warszawa
NR REF.: 1129942
Dla naszego Klienta, jednego z globalnych koncernów farmaceutycznych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Content Activation Project Manager / Marketing Project Manager
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie procesu dostosowania treści wielokanałowych planów marketingowych do lokalnych wymagań marki. Przy współpracy z dostawcami oraz innymi działami firmy będzie odpowiadać za realizację kampanii digitalowych na rynkach UE oraz dbać o efektywne wykorzystanie globalnych kanałów cyfrowych. Szczegółowe zadania będą obejmowały ścisłą współpracę z Content Managerem w celu wdrożenia najlepszych rozwiązań, koordynowanie planu kampanii digitalowych oraz współpracę z dostawcami (agencje marketingowe, biura tłumaczeń), a także proponowanie usprawnień w procesie i kontrolę jakości danego kanału.
Do aplikowania zapraszamy osoby z doświadczeniem w samodzielnym prowadzeniu/koordynowaniu projektów marketingowych oraz bardzo dobrą znajomością j. angielskiego (współpraca na poziomie międzynarodowym). Mile widziana będzie znajomość dodatkowego j. obcego. Poszukujemy dobrze zorganizowanych osób z doświadczeniem w pracy w wielozadaniowym, międzynarodowym środowisku.
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na globalnym rynku. Oferta dotyczy pracy na 6 miesięcyz możliwością kontynuowania współpracy po tym okresie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.