Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Category Manager - toys
Warszawa
NR REF.: 1125540

For our Client, the distributor, who is cooperating with one of the biggest retail clients on the Polish market, currently we are looking for Category Manager – toys category.

On a daily basis, you would be responsible for conducting market research and identifies new opportunities for expeditious development of category, creating and implements a long term category strategy, moreover defining and delivery of category plans that meet agreed corporate financial targets. The Category Manager will execute trading strategies based on client insights, develop and manage new product assortments, which meet client and consumer needs.

As a part of the daily tasks will be leading negotiations with key clients to reach the increased sales and profitability and supporting the sources of supply by identifying and qualifying new vendors, new factories and new product opportunities. Furthermore, supervising the category supply chain process.

We are looking for someone with very good English an Polish skills in speaking and writing. About 3 years of working experience in similar position and experience in toys/ non-food categories.

Our Client is looking for a Buyer/ Product Manager with good knowledge of MS Office, especially Excel, who is able to work in fast changing environment and has very good interpersonal skills.


We offer work in multicultural environment on international markets, opportunities to implement ambitious tasks and professional development.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta
do góry