Opis stanowiska pracy
Business Support Assistant
Warszawa
NR REF.: 1193688
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko Business Support Assistant. Jest to projekt od zaraz na 6 miesięcy.
Obowiązki:- Wsparcie firmy w bieżących pracach w dziale sprzedaży
- Przygotowywanie i dystrybucja dokumentów do Klientów (umowy, zamówienia)
- Odpowiedzialność za poprawny obieg korespondencji działu sprzedaży
- Kontakt z klientami w celu pozyskania dokumentów finansowych w celu dalszych analiz
- Archiwizacja dokumentów
Oczekiwania:- Orientacja na realizację celów biznesowych
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office
- Dyspozycyjność
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w zespole
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Oferujemy:- umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy
- elastyczne środowisko pracy, oferujące wachlarz aktywności i warsztatów wspierających zdrowie i dobre samopoczucie
- międzynarodową społeczność, oferującą ambitne i satysfakcjonujące możliwości
- pakiet programów rozwojowych
- kulturę więzi i ciekawości, różnorodności i równości
- zaangażowanych i chętnie wspierających się nawzajem współpracowników
- szeroki pakiet benefitów i wellbeingu (opieka medyczna, karta lunchowa, kafeteria, karta ZTM, Multisport, ubezpieczenie na życie, charity days, HO, świeże owoce i warzywa w pracy, sportowe inicjatywy i wiele innych)
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa