Opis stanowiska pracy
Business Process Optimization Manager
Warszawa
NR REF.: 1193553
Dla międzynarodowej firmy z branży finansowej o dużej skali biznesu poszukujemy osoby na nowo tworzone stanowisko:
Business Process Optimization ManagerMiejsce pracy: Warszawa (model hybrydowy)
Zakres obowiązków:- analizowanie procesów biznesowych i identyfikowanie obszarów do doskonalenia oraz ryzyk do minimalizacji
- projektowanie strategii optymalizacji procesów biznesowych, poprawy jakości i redukcji kosztów, a także wdrażanie tej strategii
- opracowywanie i wdrażanie najlepszych rozwiązań w zakresie standaryzacji procesów w różnych obszarach biznesowych
- prowadzenie dużych projektów optymalizacyjnych oraz wdrażanie nowych technologii i narzędzi automatyzujących, a także usprawniających procesy
- prowadzenie zespołów projektowych z różnych działów
- zarządzanie zespołem (2-3 managerów bezpośrednio raportujących, pośrednio kilkadziesiąt osób)
- współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi interesariuszami
Firma oczekuje:- przynajmniej kilkuletniego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu procesami/operacjami oraz w analizie procesów biznesowych zdobytego w branży usługowej, chętnie finansowej, konsultingowej, BPO w organizacji z licznymi procesami/operacjami
- doświadczenia w automatyzacji procesów i/lub transformacji cyfrowej
- doświadczenie w opracowywaniu usprawnień procesów i w ich wdrażaniu
- umiejętności analitycznych i nastawienia na szukanie rozwiązań
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem i w pracy projektowej
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- proaktywności oraz podejścia hands-on
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz polskiego
Firma oferuje:- ciekawą i ambitną pracę w dynamicznym środowisku
- umowę o pracę, premię roczną
- samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- pakiet benefitów pozapłacowych: np. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria benefitów
- elastyczne podejście do modelu pracy (biuro/praca zdalna) oraz godzin pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Bankowość