Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Business Development Manager
Warszawa
NR REF.: 1156611

Your new company
It is the one of the world’s largest manufacturer of consumer appliances. It offers household and commercial air conditioning appliances, refrigeration, laundry, and large cooking appliances, kitchen appliances, water appliances, vacuum appliances, small domestic appliances, and lighting.


Your new role
  • Delivers profitable sales growth and business development by ramping up market shares.
  • Enables channel breakthrough by leading country distributor and building pitch and business plans.
  • Collaborates with internal/external partners to help address associate and customer issues
  • P/L and value chain optimization through product and market mix planning.Coordinates with Regional Business Manager in planning short- and long-term projects, budgets, expense controls, schedules, and manpower.
  • Develops and implements business plans to achieve business targets.
  • Manages direct reporting to related financial, business, and administration matters



What you'll need to succeed
  • Strong market reputation & business growth and turnaround experience.
  • Positive go getter attitude and multitasking ability.
  • Capability to work as an entrepreneur with strong influence ability both upstream (HQ) and downstream (Distributor / Retail partners)
  • Efficiency in both English & Polish.
  • Self-starter with ability to work independently with minimal supervision.
  • Excellent written and verbal communication skills.
  • Proficiency in Microsoft Excel and PowerPoint.
  • Ability to multitask, prioritize projects and work in a fast-paced environment.
  • Excellent attitude, attention to detail and ability to follow directions.



What you'll get in return
Our Client offers attractive salary, additional benefits package and an opportunity to develop in a dynamic international environment.


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Obsługa klienta
do góry