Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/05/2021.

Brand Manager- branża FMCG

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

1-19-61197
Wynagrodzenie: 10000 - 13000 PLN

Dla naszego Klienta, nowatorskiej i dynamicznie rozwijającej się firmy z obszaru FMCG poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Brand Managera.
Wybrana osoba będzie miała wyjątkową okazję rozwijania marki na rynku polskim i międzynarodowym.
- opracowywanie i wdrażanie krótko i długoterminowych planów marketingowych dla nowej marki
- zarządzanie marką i efektywnością finansową z uwzględnieniem wszystkich działań prosprzedażowych
- zarządzanie wprowadzeniem marki na rynek
- prowadzenie skoordynowanych działań marketingowych
- monitorowanie i analiza rynku pod kątem innowacji i nowości produktowych
- planowanie i analiza rozwoju produktów
- prowadzenie badań rynku i działań konkurencji
- aktywna współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w szczególności z działem sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi
- wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowym digitalowym, sprzedażowym oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
- kontrola budżetu i rezultatów akcji marketingowych

Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku marketing lub zarządzanie
- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Product lub Brand Managera w branży FMCG
- bardzo dobra znajomość i rozumienie rynku FMCG, specyfiki działania zarówno z perspektywy B2B jak i B2C
- znajomość całego łańcucha dostaw dla produktów - od produkcji po półkę sklepową
- sprawne zarządzanie badaniami, analizami dotyczącymi rynku konsumenta / klienta
- doświadczanie w budowaniu i wdrażaniu strategicznych i operacyjnych planów działania
- doświadczenie w pracy z agencjami – reklamowe, mediowe, badawcze: rynku oraz konsumenta
-mile widziane doswiadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
- umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- obsługa pakietu MS Office

Korzyści:
- Unikatowa możlwiość kreowania nowej marki na rynku
- Świetna atmosfera pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń kompetencyjnych i produktowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bezpłatny dostęp do produktów z bogatej oferty firmy

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Top management
do góry