Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/06/2020.

Opis stanowiska pracy

6-1-47883
Salary: 5000 - 6500 PLN

For our Client international company which developing Service center in Krakow we are looking for a Back Office Specialist with Czech/Slovak

Responsibilities:

- Providing support and consultancy related to content on Client accounts
- Verifying texts in Czech/Slovak language
- Maintaining and developing of business relation with Business Partners
- Preparing internal reports for Clients
- Increasing of quality service (process improvement)

Requirements:
- Higher education degree
- Fluent Czech/Slovak and good English skills (B2)
- Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems (Outlook)
- Excellent communication and interpersonal and analytical skills
- Good adaptability and flexibility skills
- Experience in Customer Service will be an asset

Benefits:
- Attractive salary and benefits
- Private medical care
- Multisport card
- Great training system
- International, dynamic work environment

Recruitment Agency No. 812

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja / Sekretariat
do góry