W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta poszukujemy osoby stanowisko Asystentki Zarządu
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in:
- asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- organizacja konferencji i spotkań oraz podróży służbowych
- przygotowywanie i redagowanie dokumentów
-
Wymagania:
Poszukujemy osób:
- z biegłą znajomością języka angielskiego oraz bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego
- absolwentów szkół wyższych - chętnie kierunki: filologia, germanistyka, pokrewne.
- lubiących liczby i pracę w zespole w złożonych strukturach
- znających pakiet MS Office
- umiejętnością pracy w zespole
Korzyści:
- pracę w międzynarodowym środowisku i możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- benefity pozapłacowe m.in. opieka medyczna, karta multisport
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy