
Asystentka/ Asystent biura
Miejsce pracy: WarszawaOferta:
- Duże możliwości rozwoju
- Praca w międzynarodowej firmie
- Umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
- Miła atmosfera
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Praca w pełnym wymiarze godzin
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny zamówień publicznych i zakupów
- Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny księgowości i finansów
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność optymalizacji kosztów biura
- Prawo jazdy kat. B
Zadania:
- Ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
- Prowadzenie rejestru ofert i postępowań o udzielenie zamówień
- Prowadzenie terminarza spotkań organizowanych w salach konferencyjnych i rezerwacja oraz dbałość o czystość i estetyczny wygląd
- Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych
- Bieżąca obsługa spotkań służbowych oraz profesjonalne przyjmowanie gości
- Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur zakupu datą wpływu i niezwłoczne przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej, w tym obsługa programu księgowego RAKS
- Wsparcie działów spółki w załatwianiu spraw w kontakcie z instytucjami i urzędami, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, urzędami miasta, gminy itd.
- Wsparcie działu handlu i rozwoju w przygotowywaniu ofert handlowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
