Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Oferta:

  • Duże możliwości rozwoju
  • Praca w międzynarodowej firmie
  • Umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
  • Miła atmosfera
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Praca w pełnym wymiarze godzin

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny zamówień publicznych i zakupów
  • Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny księgowości i finansów
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność optymalizacji kosztów biura
  • Prawo jazdy kat. B

Zadania:

  • Ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
  • Prowadzenie rejestru ofert i postępowań o udzielenie zamówień
  • Prowadzenie terminarza spotkań organizowanych w salach konferencyjnych i rezerwacja oraz dbałość o czystość i estetyczny wygląd
  • Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych
  • Bieżąca obsługa spotkań służbowych oraz profesjonalne przyjmowanie gości
  • Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur zakupu datą wpływu i niezwłoczne przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej, w tym obsługa programu księgowego RAKS
  • Wsparcie działów spółki w załatwianiu spraw w kontakcie z instytucjami i urzędami, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, urzędami miasta, gminy itd.
  • Wsparcie działu handlu i rozwoju w przygotowywaniu ofert handlowych

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry