Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
Miła atmosfera
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Praca w pełnym wymiarze godzin
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny zamówień publicznych i zakupów
Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny księgowości i finansów
Umiejętność dobrej organizacji pracy
Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Umiejętność optymalizacji kosztów biura
Prawo jazdy kat. B
Zadania:
Ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów
Prowadzenie rejestru ofert i postępowań o udzielenie zamówień
Prowadzenie terminarza spotkań organizowanych w salach konferencyjnych i rezerwacja oraz dbałość o czystość i estetyczny wygląd
Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych
Bieżąca obsługa spotkań służbowych oraz profesjonalne przyjmowanie gości
Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur zakupu datą wpływu i niezwłoczne przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej, w tym obsługa programu księgowego RAKS
Wsparcie działów spółki w załatwianiu spraw w kontakcie z instytucjami i urzędami, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, urzędami miasta, gminy itd.
Wsparcie działu handlu i rozwoju w przygotowywaniu ofert handlowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.