Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2021.

Opis stanowiska pracy

6-1-63843

Dla naszego Klienta, globalnego lidera w zakresie rozwiązań biznesowych z siedzibą w Krakowie, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystentka Administracyjna

Zakres obowiązków:

- zarządzanie oraz ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
- bezpośrednia, telefoniczna oraz elektroniczna obsługa klienta w j. polskim i angielskim
- zarządzanie kalendarzem spotkań
- współpraca z firmami kurierskimi
- zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
- tworzenie raportów i zestawień związanych z zajmowanym stanowiskiem
- ewidencja oraz wysyłanie faktur oraz rozliczeń pracowników–współpraca z działem księgowości

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, w tym Excel
- wysoka kultura osobista, odpowiednia prezencja i rozwinięte umiejętności interpersonalne
- dobra organizacja pracy, staranność, zaradność
- umiejętność efektywnej pracy w grupie i rozwiązywania problemów
- mile widziane doświadczenie na stanowisku recepcjonistki lub w obsłudze klienta

Korzyści:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
- umowa o pracę na pełen etat
- atrakcyjne wynagrodzenie

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja / Sekretariat
do góry