Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Opis stanowiska pracy


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw obsługi kancelaryjnej / wprowadzania dokumentów do BIP w Dziale Administracyjno-Gospodarczym

Krajowa Informacja Skarbowa
ul. T. Sixta 17
43-300 Bielsko-Biała


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie dokumentów wpływających do Delegatury KIS w elektronicznym systemie ewidencji korespondencji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
  • wprowadzanie wydawanych w KIS dokumentów do dedykowanych baz informatycznych, celem udostępnienia informacji publicznej,
  • bieżąca wysyłka korespondencji (kopertowanie, adresowanie, rejestracja dokumentów w książce nadawczej) w celu dostarczenia właściwym adresatom,
  • dokonywanie podziału korespondencji wpływającej i jej przekazywanie poszczególnym komórkom organizacyjnym w Delegaturze KIS, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów,
  • weryfikacja opłat uiszczanych przez podatników, celem ich przypisania do odpowiednich spraw bądź w celu dokonania zwrotu opłaty,
  • powielanie, skanowanie i oprawianie materiałów w celu wsparcia bieżącej pracy osób zatrudnionych w Delegaturze KIS w Bielsku-Białej,
  • gromadzenie i katalogowanie zbiorów bibliotecznych w celu uporządkowania oraz wypożyczania pracownikom Delegatury KIS w Bielsku-Białej.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,
• wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: nie niższe niż 3.506,08 zł brutto,
• dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),
• nagrody jubileuszowe,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dobra lokalizacja w pobliżu dworca PKP i PKS,
• ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,
• otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,
• pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,
• możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca biurowo-administracyjna,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• praca w budynku III piętrowym,
• budynek nie jest wyposażony w dźwig osobowy ani platformę dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
• wejście główne posiada podjazd zewnętrzny i wewnętrzny dla osób niepełnosprawnych,
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych (parter),
• miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej,
• budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niewidomych i głuchoniemych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoba podejmująca zatrudnienie w służby cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 2399).
Postepowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy sprawdzającej znajomość Ordynacji podatkowej i pakietu Office oraz rozmowy kwalifikacyjnej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.
Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.+48 33 472 79 68.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office lub pochodne) i innych urządzeń biurowych,
  • podstawowa wiedza na temat obowiązujących przepisów prawa podatkowego oraz Ordynacji podatkowej,
  • komunikatywność,
  • dokładność i systematyczność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • umiejętność współdziałania i pracy w grupie.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg wzoru umieszczonego na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 430 ze zm.) – obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen),
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. T. Sixta 17
    43-300 Bielsko-Biała

    z dopiskiem „oferta pracy – KDAB”
    lub osobiście w Kancelarii KIS, parter pok. 1-5.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Publicznej KPRM. ...    Rozwiń

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    09/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry