Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży (m/k)
Miejsce pracy: WarszawaCo oferujemy
Twoje zadania
Twoje kwalifikacje
Numer referencyjny
a0tbI00000TytiTQAR
- po okresie wdrożenia pracę w systemie hybrydowym (2-3 dni pracy z biura, 2-3 dni home office),
- pracę od poniedziałku do piątku,
- zatrudnienie od zaraz na okres do 6 miesięcy,
- elastyczne godziny rozpoczęcia / rozpoczęcie w godzinach 8:00-9:00,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji.
Twoje zadania
- przygotowywanie i weryfikacja dokumentów dotyczących umów leasingu i pożyczki,
- kontrolowanie kompletności wymaganych dokumentów do podpisania umów leasingu i pożyczki oraz zabezpieczeń,
- przygotowywanie zamówień do dostawców.
Twoje kwalifikacje
- min. 2-3 letnie doświadczenie w Dziale Sprzedaży lub Wsparcia Sprzedaży - leasing lub CFM - warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dyspozycyjność do pracy minimum 35 - 40 godzin w tygodniu,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych,
- dokładność.
Numer referencyjny
a0tbI00000TytiTQAR
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.