Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- profesjonalne, proaktywne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach,
- organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych zarządu,
- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej prezesa zarządu,
- współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji,
- planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura,
- wsparcie w zakresie działań związanych z codziennym funkcjonowaniem organizacji,
- przygotowywanie raportów, zestawień i podsumowań, redagowanie pism,
- dbałość o wizerunek pracodawcy.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość obsługi komputera - pakiet Ms Office na poziomie bardzo dobrym (Word, Excel)
- wysoka kultura osobista, odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- samodzielność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- język francuski (mile widziany).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- odpowiedzialną i ciekawą pracę,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).